Obsah:
|
Výzkumné studie |
Vyčleňování
ve školní třídě: pohled učitelů Exclusion in the classroom:
Teachers’ perspectives Pavlína Janošová, Vladimír Chrz, Lenka Kollerová, Michaela Blažková
|
Metodické studie |
Česká adaptace dotazníku Multidimensional
Health Locus of Control Scale:
Konfirmační faktorová analýza a invariance měření Czech adaptation of the Multidimensional Health Locus
of Control Scale: Confirmatory factor analysis and measurement
invariance Eva Kostolanská, Tomáš Řiháček, Jolana Stehlíková, Hynek Cígler
|
Dotazník Sebereflexe
(SRIS) a Filadelfská škála všímavosti (PHLMS): Psychometrické charakteristiky českých verzí Self Reflection and Insight Scale
(SRIS), and Philadelphia Mindfulness Scale (PHLMS): Psychometric properties
of the Czech versions Zuzana Havrdová, Filip Děchtěrenko, Iva Šolcová
|
Psychometric
properties of Slovak short and extra-short forms of
Big Five Inventory–2 (BFI-2) Psychometric
properties of Slovak short and extra-short forms of
Big Five Inventory–2 (BFI-2) Michal Kohút, Peter Halama, Christopher J. Soto, Oliver P. John
|
Přehledové studie |
Neuropsychiatrické příznaky
a kreativita u neurodegenerativních onemocnění Neuropsychiatric symptoms and creativity
in neurodegenerative diseases
Tomáš Nikolai, Martin Kuška, Radek Trnka
|
Eroze rodného jazyka jako předmět
psycholingvistického výzkumu
First language attrition as a topic of psycholinguistic research Adam Kříž, Jan Chromý
|
Psychedelika v péči o duševní
zdraví
Psychedelics in mental health care Rita Kočárová, Marek Preiss
|
Předběžná sdělení |
Úroveň sebakritiky a zmeny
v obsahoch riadených imaginácií
u účastníkov Tréningu zameraného na
emócie pre sebasúcit a sebaprotekciu Level of self-criticism and changes in imagery among participants
attending Emotion Focused Training for Self-Compassion
and Self-Protection Jana Koróniová, Júlia Halamová, Nikoleta Taňkošová
|